منتدا لوزا خاص بكونكر
منتدا لوزا خاص بكونكر كل ما تحتاج اليه سو تجده واكتر من زالك
منتدا لوزا خاص بكونكر
منتدا لوزا خاص بكونكر كل ما تحتاج اليه سو تجده واكتر من زالك
منتدا لوزا خاص بكونكر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدا لوزا خاص بكونكر
 
الرئيسيةالتسجيلدخولأحدث الصورالبوابة

 

 البوكر لجميع #C

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
βẪĤẳ฿ ๕๕๕ ฿Ҝΐ√ą
ZOen
ZOen
βẪĤẳ฿ ๕๕๕ ฿Ҝΐ√ą


عدد المساهمات : 22
تاريخ التسجيل : 03/04/2012
العمر : 38
الموقع : http://underworld-co.tk/

البوكر لجميع #C Empty
مُساهمةموضوع: البوكر لجميع #C   البوكر لجميع #C Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 8:00 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
Idea
اليوم
الموضوع
الذى سيدمر العالم ولاول مره باكتات البوكر لجميع سورسات ال#C
ملحوظه
ده تكويد ى انا
والعضو المتميز_TIGER_ والعضو ~mavya~
نبتدى باسم الله
الباكتات
كود PHP:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace Conquer_Online_Server.Network.GamePackets
{
public class poker : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker(bool Create)
{
Buffer = new byte[28];
WriteUInt16(20, 0, Buffer);
WriteUInt16(2090, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2(bool Create)
{
Buffer = new byte[24];
WriteUInt16(16, 0, Buffer);
WriteUInt16(2096, 2, Buffer);
}
public uint show
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 4); }
set { WriteUInt32(value, 4, Buffer); }
}
public uint show1
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2171 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2171(bool Create)
{
Buffer = new byte[28];
WriteUInt16(20, 0, Buffer);
WriteUInt16(2171, 2, Buffer);
}
public uint show
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 4); }
set { WriteUInt32(value, 4, Buffer); }
}
public uint show1
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2090 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2090(bool Create)
{
Buffer = new byte[28];
WriteUInt16(20, 0, Buffer);
WriteUInt16(2090, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2091 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2091(bool Create)
{
Buffer = new byte[52];
WriteUInt16(44, 0, Buffer);
WriteUInt16(2091, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public uint show5
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 20); }
set { WriteUInt32(value, 20, Buffer); }
}
public uint show6
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 24); }
set { WriteUInt32(value, 24, Buffer); }
}
public uint show7
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 26); }
set { WriteUInt32(value, 26, Buffer); }
}
public uint show8
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 30); }
set { WriteUInt32(value, 30, Buffer); }
}
public uint show9
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 34); }
set { WriteUInt32(value, 34, Buffer); }
}
public uint show10
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 38); }
set { WriteUInt32(value, 38, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2092 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const int NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2092(bool Create)
{
Buffer = new byte[28];
WriteUInt16(20, 0, Buffer);
WriteUInt16(2092, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2093 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2093(bool Create)
{
Buffer = new byte[28];
WriteUInt16(20, 0, Buffer);
WriteUInt16(2093, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2094 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2094(bool Create)
{
Buffer = new byte[40];
WriteUInt16(32, 0, Buffer);
WriteUInt16(2094, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public uint show5
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 20); }
set { WriteUInt32(value, 20, Buffer); }
}
public uint show6
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 24); }
set { WriteUInt32(value, 24, Buffer); }
}
public uint show7
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 26); }
set { WriteUInt32(value, 26, Buffer); }
}
public uint show8
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 30); }
set { WriteUInt32(value, 30, Buffer); }
}
public uint show9
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 34); }
set { WriteUInt32(value, 34, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2095 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2095(bool Create)
{
Buffer = new byte[46];
WriteUInt16(38, 0, Buffer);
WriteUInt16(2095, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
public class poker2099 : Writer, Interfaces.IPacket
{
public const uint NotSignedUp = 0,
WaitingForOpponent = 1,
WaitingInactive = 2;
byte[] Buffer;
public poker2099(bool Create)
{
Buffer = new byte[20];
WriteUInt16(12, 0, Buffer);
WriteUInt16(2099, 2, Buffer);
}
public ushort show
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 4); }
set { WriteUInt16(value, 4, Buffer); }
}
public ushort show1
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 6); }
set { WriteUInt16(value, 6, Buffer); }
}
public uint show2
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]; }
set { WriteUInt32(value, 8, Buffer); }
}
public uint show3
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 12); }
set { WriteUInt32(value, 12, Buffer); }
}
public uint show4
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 16); }
set { WriteUInt32(value, 16, Buffer); }
}
public void Send(Client.GameState client)
{
client.Send(ToArray());
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
}
}

للعملم ده يطحط فى السورس فى المسار ده
Network\GamePackets
نيجى لتانى حاجة دى برده فى نفس المسار
كود PHP:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
namespace Conquer_Online_Server.Network.GamePackets
{
public class PokerTable : Writer, Interfaces.IPacket, Interfaces.table, Interfaces.IMapObject
{
private byte[] Buffer;
private ushort _MapID;
public PokerTable()
{
// WriteUInt16(52, 0, Pack);
// WriteUInt16(2172, 2, Pack);
// WriteUInt32((uint)101915, 4, Pack);//table uid
// WriteUInt16(C.X, 16, Pack);
// WriteUInt16(C.Y, 18, Pack);
// WriteUInt32((uint)7217967, 20, Pack);//table mesh with chairs.. NEEDED
// WriteUInt32(3, 26, Pack);//table id... it's auto boosted.. 0 = 1, 1 = 2, etc
//WriteUInt16(1, 30, Pack);//odd... interferes with pot count. MUST BE 1
// WriteUInt32(10000, 38, Pack);
Buffer = new byte[60];
WriteUInt16(52, 0, Buffer);
WriteUInt16(2172, 2, Buffer);
// WriteUInt16(1, 22, Buffer);
}
public uint UID
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 4); }
set { WriteUInt32(value, 4, Buffer); }
}
public ushort X
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 16); }
set { WriteUInt16(value, 16, Buffer); }
}
public ushort Y
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 18); }
set { WriteUInt16(value, 18, Buffer); }
}
public uint Mesh
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 20); }
set { WriteUInt32(value, 20, Buffer); }
}
public uint TableUID
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 26); }
set { WriteUInt32(value, 26, Buffer); }
}
public ushort BE
{
get { return BitConverter.ToUInt16(Buffer, 30); }
set { WriteUInt16(value, 30, Buffer); }
}
public uint Other
{
get { return BitConverter.ToUInt32(Buffer, 38); }
set { WriteUInt32(value, 38, Buffer); }
}
public Conquer_Online_Server.Game.Enums.NpcType Type
{
get { return (Conquer_Online_Server.Game.Enums.NpcType)Buffer[18]; }
set { Buffer[18] = (byte)value; }
}
public ushort MapID { get { return _MapID; } set { _MapID = value; } }
public Conquer_Online_Server.Game.MapObjectType MapObjType { get { return Conquer_Online_Server.Game.MapObjectType.Npc; } }
public Client.GameState Owner { get { return null; } }
public void SendSpawn(Client.GameState client, bool checkScreen)
{
if (client.Screen.Add(this) || !checkScreen)
{
client.Send(Buffer);
}
}
public void SendSpawn(Client.GameState client)
{
SendSpawn(client, false);
}
public byte[] ToArray()
{
return Buffer;
}
public void Deserialize(byte[] buffer)
{
Buffer = buffer;
}
public void Send(Client.GameState client)
{
SendSpawn(client, false);
}
}
}

نيجى بقى فى الحاجة دى وركزوا جامد
نروح على المسار ده
Sours/Network/PacketHandler.cs
نفتح الى اسمها
PacketHandler.cs
بالسى شارب
وبعد كده
نحط دى تحت اى باكت

كود PHP:
#region Poker packets
كود PHP:
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] options??
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
{
poker2 Data = new poker2(true);
Data.show2 = client.Entity.UID;
Data.show = 1;
Data.show1 = 4;
client.Send(Data);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
{
poker2 Data = new poker2(true);
Data.show2 = client.Entity.UID;
Data.show = 1;
Data.show1 = 4;
client.Send(Data);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;
}
default: Console.WriteLine("Unknown 2096 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] poker request
koo:
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2099 Data = new poker2099(true);
Data.show = 1;
Data.show1 = 2;
Data.show2 = client.Entity.UID;
client.Send(Data);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2099 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
{
poker2 Data = new poker2(true);
Data.show2 = client.Entity.UID;
Data.show = 1;
Data.show1 = 4;
client.Send(Data);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
{
poker Data = new poker(true);
Data.show4 = client.Entity.UID;
Data.show = 1;
Data.show1 = 1;
Data.show2 = 8;
Data.show3 = 4;
client.Send(Data);
goto koo;
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
}
default: Console.WriteLine("Unknown 2090 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2091 Data1 = new poker2091(true);
Data1.show4 = client.Entity.UID;
Data1.show = 1;
Data1.show1 = 2;
Data1.show2 = 1;
Data1.show3 = 1;
Data1.show4 = 1;
Data1.show5 = 1;
Data1.show6 = 1;
Data1.show7 = 1;
Data1.show8 = 1;
Data1.show9 = 1;
Data1.show10 = 1;
client.Send(Data1);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2091 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2092 Data = new poker2092(true);
Data.show4 = client.Entity.UID;
Data.show = 30;
Data.show1 = 2;
Data.show2 = (uint)client.Entity.ConquerPoints;
Data.show3 = (uint)client.Entity.ConquerPoints;
client.Send(Data);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2092 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2093 Data1 = new poker2093(true);
Data1.show4 = client.Entity.UID;
Data1.show = 1;
Data1.show1 = 1;
Data1.show2 = 8;
Data1.show3 = 4;
client.Send(Data1);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2093 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] poker request
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2094 Data1 = new poker2094(true);
Data1.show4 = client.Entity.UID;
Data1.show = 1;
Data1.show1 = 2;
Data1.show2 = 1;
Data1.show3 = 1;
Data1.show4 = 1;
Data1.show5 = 1;
Data1.show6 = 1;
Data1.show7 = 1;
Data1.show8 = 1;
Data1.show9 = 1;
client.Send(Data1);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2094 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] poker request
{
uint SubType = BitConverter.ToUInt32(packet, 4);
switch (SubType)
{
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] table
poker2095 Data1 = new poker2095(true);
Data1.show4 = 1;
Data1.show = 10;
Data1.show1 = 1;
Data1.show2 = 8;
Data1.show3 = client.Entity.UID;
client.Send(Data1);
// Client.ToScreen(Packets.PokerOption(1, 4, Client.UID));
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 0, 0, 0, 135), Client);//force despawn
// Handler.Teleport(Client, Client.X, Client.Y, Client.Map);//yah... I got lazy... simply teleported away :D
break;

default: Console.WriteLine("Unknown 2093 subtype: " + SubType); break;
}
break;
}
case [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] poker request
{
poker Data1 = new poker(true);
Data1.show4 = client.Entity.UID;
Data1.show = 1;
Data1.show1 = 2;
Data1.show2 = 8;
Data1.show3 = 4;
client.Send(Data1);
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]], 1, Client.UID, 0xEB));//REALLY don't think this was used... I forget everything related to poker.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
// Client.Send(Packets.Poker(Client));
break;
}
#endregion

مركزين ولا لا
نيجى بقى لاخر حاجة ولاهم حاجة الى هيترفع على
النافى كات
نرفع ده
كود PHP:
INSERT INTO `npcs` VALUES ('645879', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0061', '0068');
كود PHP:
INSERT INTO `npcs` VALUES ('987354', 'poker Join', '0002', '4050', '1036', '0192', '0181');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('987324', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0061', '0069');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('5525', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0059', '0068');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('987321', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0063', '0069');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('546185742', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0073', '0071');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('41541', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0085', '0071');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('7546574', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0097', '0071');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('7515454', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0061', '0080');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('4955454', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0060', '0088');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('414141', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0060', '0096');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('41174', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0072', '0084');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('74141', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0071', '0092');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('64440', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0071', '0100');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('114914', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0071', '0100');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('945254', 'poker', '0016', '9000', '1858', '0082', '0085');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('546668', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0059', '0079');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('8545463', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0062', '0080');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('94414', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0064', '0080');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('54542765', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0070', '0070');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('542132746', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0073', '0070');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('985214', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0075', '0071');
INSERT INTO `npcs` VALUES ('951268', 'poker', '0016', '9010', '1858', '0070', '0083');

وبكده يكون فى سرفرك البوكر والعب واستمتع
ورونى بقى التقيم وقيمة تعبى
واى حاجة رد وانا فى الخدمة
مع تحياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://zoen.rigala.net
 
البوكر لجميع #C
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدا لوزا خاص بكونكر :: .·´¯`·-> لكل عشاق لعبة ConquerOnline الجبارة :: Oº°‘¨Oº°‘¨ كونكر تهييس و شروحات السيرفرات-
انتقل الى: